Många dagar hinner gå

Har hunnit med en massa och ingenting. Höjdpunkten denna månad var nog att flytta in i nya lägenheten! Upptäckte att det vanligaste man får av släkten i födelsedagspaket eller julklapp är muggar. Har köpt en av muggarna jag ställde in (enbart för att Anette stod rättstavat på den) i skåpen. Alexander hade inte lagt en krona på någon av muggarna han tog med sig. Jag har ytterligare 4 muggar som är helt oanvända och några som står i skåpen hemma som används frekvent. Fick skicka tillbaka några för att de fick verkligen inte plats.
Vad är det då som skapar denna mugghysteri undrar man. Det är nog helt enkelt bara för att det är något de flesta använder och på det viset har man varit till hjälp. Jag ska nog akta mig för att ge bort muggar även om de behövs. Kan slänga in ett klas här och där mitt i dessa muggpaket så det blir någon variation. För glas mina vänner det är det inte lika mycket av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0