Segare

Efter en ledig tid tror jag inte att min hjärna som tagit lite av en semester inte hittat tillbaka. Samma sak med orken, den flög iväg. Känner att nu är det tillbaka iaf!

Vaknade jättetidigt i morse och när jag snurrat flera varv så kollade jag på klockan. I min lilla sovkoma så trode jag att klockan ringt men ikket. Den var 06.45 och så tidig brukar jag inte vara. När den väl ringde var jag ganska pigg redan och tog mig relativt lätt upp.

Hängde upp tavlor och bilder inför vernisagen som Skapande Bild (kursen jag går) skall ha i morgon till veckans slut. Alla är välkomna att komma och titta. Vi befinner oss i Lärarhuset i bottenplanen. Bjuder på gofika mellan kl 13.00 - 16.00 alla dagar till på fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0