Så less

Jag blir så less när tekniken inte vill fungera som den ska. Alexander satt och skrev en uppgift på min dator och mitt i allt så dör skärmen! Datorn är på men man ser inte ett jota på skärmen. Jo om man vilklade den och satt under en lampa så kan man se. Till detta hör att jag har en bärbar dator så ni förstår mitt dilemma!
Vi sprang ned på stan iaf och köpte en VGA kablen och kopplade datorn till TV:n så jag kan ta det viktigaste från datorn tex. allt skolarbete. 
Ska lämna in den på kostnadsförslag på hur mycket det skulle komma att kosta om den blir lagad. Ska bara invänta underrättelse från min far först.

Kära lilla Tim singde och meddelade att han, Tjottas och Olov vill/ska komma förbi på kaffe här sen. Kul att få se en skymt av Olov också eftersom det var ett tag sen nu! Får väl se när de ringer.

Kommentarer
Postat av: Erik

Är nog lika bra att köpa en ny, du har ju haft den där datorn ett tag och att byta skärm är nog inte så billigt...

2011-01-15 @ 16:16:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0