Opposition

Gick bra att opponera idag. Fick lite tips på vad jag kunde ändrat och så på rapporten så det var ju bra.
Som vanligt kan det ju bli lite långtråkigt på lektioner, så jag ritade lite grann och fick sålunda en idé som kan fungera. Funderade ju på att göra mig en tattuering med mitt stjärntecken (så som det ser ut på himlen) men vet inte riktigt hur. Känns lite kasst att bara göra några olika stora prickar och spotta upp en massa pengar för det.
Ska rita lite mer ordentligt på den senare och se hur det blir.

Det bestämdes även att det blir en klassfest på söndag för att få som ett litet avslut på kursen. Så får man säga hej då till klasskamraterna som man kanske inte få se nå mer efter detta. Blir nog skojjigt.

Kommentarer
Postat av: Becca

sv: bara bra faktiskt :)

Har du några planer för den kommande helgen då?? :D

2011-01-13 @ 18:16:21
URL: http://myranstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0