CV + personligt brev

Ja nu har stunden kommigt då jag skall försöka mig på att skriva ett CV och personligt brev.
Tog mig ju som sagt inte in på det jag sökt, nära skjuter ingen hare!
Ska sätta mig ned och skriva en massa idag och kolla runt så jag förhoppningsvis blir lite klokare.
Samtalade med min mor och hon sa att CV:t är ju lätt men personligt brev, pust och stön! Förstår detta uttalande då man ska visa med ord hur utomordetligt duktig och bra man är men dock inte för "divig" så att säga.
Fick några mallar av min syster då hon redan varit igenom denna procedur.

Ska sätta i mig lite lunch och sen blir det att sätta igång med allt. Blir en full dag idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0