Tattoo

Gick på ABF för att göra ett nytt försök till att skriva in mig. Hade vist inte fungerat när jag skrev in mig över internet förra gången. Då blev vist "snubben" oförmögen till att hjälpa mig så jag fick göra om det. Väldigt irriterande med tanke på att jag suttit och väntat i ca 2,5 timmar.

Idag gick det dock mycket fortare, gick in och fick hjälp direkt. Ingen lång väntetid vilket var skönt. Hade dock planerat för det i förtid så jag var där 10 min efter att de öppnat så att folk inte hunnit gå dit. Gjorde det iof i tisdags också men då gick det ju som det gick.

Följde sedan med Alexander på Red dragon (efter att vi strosat runt på stan för att slå ihäl lite tid) för att han skulle göra en tattuering. Tji fick jag för den korta väntetiden på ABF, 4 timmar senare med en öm arm och en fint utförd tatuering på armen kom vi hungriga därifrån.



Kan bjuda på en bättre bild sedan men nu blir det att nöja sig med denna för armen är inplastad.


Kommentarer
Postat av: Hannah

Men snyyyyyyygg tatueringen!!!

2011-02-03 @ 23:03:23
URL: http://hannahstighall.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0