Rensat

Har städat mitt rum denna dagen och fick bort "lite" katthår som Maja lämnar efter sig. Rensade än en gång några låsdor och kasserade några saker. Ska dyka på min garderob lite mer ingående i morgon för att se om det finns något att undanvara. Förstår inte hur jag annars ska få plats med kläderna från Umeå trots att jag ska lämna några hos Alexander. Ska även be mamma om hjälp så hon kan nåla upp mina byxor som jag ska sy upp. Fyndade ett par snygga svarta jeans när jag var i Storuman.

Tänkte lägga upp några bilder men kameran är ute och reser för tillfället så några bilder kommer senare. Ska testa på en curryblandning till kyckling idag och se om den går att äta.


Kommentarer
Postat av: camilla

den svart vita tröjan du låna av ja ha du hunne tvätt den?

2011-02-28 @ 17:09:15
URL: http://gargnesarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0