Fin dag idag!

Vaknade upp, tittade ut och möttes av ett strålande väder!
Bästa biten är att det inte är iskallt heller.
Gick in på Sorseles hemsida för att ta en print screen från webcamen de har satt upp. Jajjemen det var lika fint väder där borta. Tyvärr så går det inte att ladda upp någon bild nu men försöker senare.

Sen måste jag bara vara gald att jag bor i en liten kommun där alla känner alla, åtminstånde vet vilka alla är. Skickade in en ansökan om att få sommarjobba på ett ålderdomshem i Sorsele eller eventuellt hemtjänsten i Gargnäs förra veckan. Fick ett samtal i måndags om att chefen hört via ryktesvägen att jag var i kommunen.
Eftersom jag inte jobbade hela denna vecka så fick jag en inskolning inbokad onsdag - torsdag. Fick veta att om jag känner att det går bra och så är min sommar räddad. Älskar denna kommun!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0