Då var denna veckan färdig

Fick ju jobba lite i veckan också. Dock så kändes det som att jag inte skulle klivigt upp den morgonen. Förvirringen var total! Kan allt precis som min egen bakgård men ingenting gick som det skulle. Dagen gick iaf frammåt och blev skrattad åt men då förgylls ju dagen för någon iaf.

Var även på ett födelsedagskalas denna helgen. Faster fyllde år och en stod del av släkten var där. Det var riktigt kul faktiskt och en bra stämning under hela kvällen. Massa presenter i form av tårtspade, trisslotter, prydnader och det bästa av allt en tvättmaskin!
Systrarna och jag drog med våra respektiva för att visa upp dem för pappas föräldrar, det för att vi träffar dem inte så ofta. Stackarna får då följa med och finna sig i det mesta men ingen klagade iaf. Kan bero på all god mat som hindrade talförmågan till det sämre.

Skall lägga upp mågra bilder när jag laddar över dem på datorn. Emelie, jag ska även visa hur naglarna blev. Har bara bojkottat datorn en vecka annars skulle de visats tidigare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0