Tomt

Har nu flyttat ut ur lägenheten i Umeå. Gjorde det i fredags då jag var ledig. Tills Alexander och jag hittat en egen lägenhet kommer jag att bo hos honom när jag vistas i Umeå. Är hemma i byggden och jobbar för tillfället. Så det lider ingen nöd på mig direkt.

Är snart färdig med jackan jag håller på med! Har haft syjunta här hemma ett tag nu och blivigt assisterad av mamma lite nu och då. Det som är kvar är ärmsluten, dragkedjan och halslinningen. Ska förhoppningsvis bli klar med det ikväll om det inte uppstår några problem. Lär lägga upp en bild näe den är färdig så ni får ta del av mitt alster. Känner att jag kommer att bli nöjd med den i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0