Suprise

Kom till Umeå i fredags. Hade konspirerat ihop mig med Hannah och Camilla för att överaska Alexander.
Berättade nämligen inte för honom att jag skulle upp då. Hannah ringde och fick honom att komma till dem och döm om hans förvåning. Såg dock mest förbryllad ut men efter första chocken lagt sig blev han glad. Bästa komentaren var ändå:
- Varför kommer du nu?! Jag hade ju tänkt en grej till på måndag.

Gick ut med brudarna på kvällen på Olles och hade det mysigt. Älskar felsägningarna av Camilla. Var en bekant som trode jag hade en bror men har ju dock bara systrar. Camilla viste iaf vem denne bakante menade och sa:
- Men han hade kunnat varit ditt syskon om han var din bror!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0