Otroligt

Några vänner från hemorten var i Umeå idag. Följde med dem upp på Erboda och ner på stan. Jag och Camilla fick agera GPS och förklara vägen fram och tillbaka. Gick hur bra som helst!
Uppe på Ersboda gick vi in på H&M för att de skulle kolla in lite kläder. På reahörnan fångade min blick en kavaj, i en mindre storlek dessutom! Testade den på och insåg att denna kan jag inte lämna i butiken.
Detta med tanke på:
1. De finns oftast inte i min storlek.
2. Finns de i min storlek får luften agera utfyllnad för mina bröst.
3. Den kostade inte skjortan!
Denna satt som smäcken vilket händer en gång i decenniet och i princip aldrig utan anledning nr 3.

Efter att Camilla och jag umgåtts med vännerna och mött upp Alexander så gick vi för att hitta kläder åt pojken. Han hittade det han letade efter och det passade honom riktigt bra. Ibland gillar jag hans ideér riktigt mycket!


Kommentarer
Postat av: TESS

snyggt anette!

2011-04-12 @ 10:53:53
URL: http://tereseaxenbrant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0