Muffin

Umgicks med Emma och Aditi igår kväll. Riktigt trevligt faktiskt. Såg på en film med popcorn och chips med dipp. En vänn till Emma kom förbi ett tag. Gick sen med samlad trupp över till en tredje tjej som hade varit duktig och gjort muffins. Riktigt goda! Blev blåbärsmuffins med en smaskig glasyr ovanpå. Hon bjöd även på en slags kladdkaka med kockostoppar på som glasyr om man så säger. Tog receptet av henne så jag äntligen fick det. Har varit efter det ett tag nu.

Fick även reda på att ett av de nya svenska orden är fickla. Jag kunde inte gissa mig till vad det betyder kanske ni kan göra det? Skriv en komentar med vad ni tror det kan betyda så säger jag svaret senare.


Kommentarer
Postat av: Erik

Att lysa med en ficklampa

2011-04-17 @ 17:17:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0