Härligt härligt

Fick just ett samtal från en arbetskamrat på hemorten. Fick ta på mig några arbetsdagar under maj månad. Det är så välkommet! Är ju som sagt arbetssökande nu så jag tar de dagar jag får.
Sommaren är emellertid inga problem med för den har varit spikad ett tag nu.
Var även på arbetsintervju i veckan för första gången. Det kändes att jag inte gjort sånt förut, kändes dock som att det gick bra ändå.

Mannen är på skolan hela dagen så jag tänkte underhålla mig själv med att röja upp lite. Det brukar vara uppskattat och en syssla jag förter mig med när jag har tråkigt. Blir att hitta lite peppmusik, köra någon sorts karaoke till stereon (synd att väggarna är tunna) och sätta igång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0