Arbetsdag

Började jobba kl 15.00 igår så jag hann med några ärenden. Hade ju sagt upp mitt tv-innehav så jag fick tillbaka en slant av det. Var tvungen att gå på banken så jag kunde få det på kontot så jag åkte lite tidigare. Fick lite tid över så jag strosade runt på affärerna som finns tillgängliga. Hittade mig då en ny handväska/liten bag som jag fastnade för. Köpte den andra gången jag var inne på butiken för jag var inte riktigt säker på om jag verkligen ville ha den. Kunde dock inte släppa den ur tanken så nu är den i min ägo. Känns bra att inte göra överilade köp. Var ju trots allt ute efter en glasskål. Fanns dock igen som föll mig i smaken. Ska inhandla en när mormor och jag åker på en shoppingrunda.

Finner det mycket rogivande att fara och handla med min mormor. Inte nog med att hon troligtvis är mer petig än jag är när det gäller kläder så är hon utmärkt som rådgivare! Modemedvetenheten råder det inget fel på där inte. Lite kvalitetstid med sina seniorer tycker jag att alla bör ta till sig, det är mycket uppskattat från båda sidorna.

Ska bjuda på en bild av väckan och den utlovade på jackan en dag då jag känner mig mer taggad på att ta kort. Ungefär i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0