Strike

Åkte och bowlade med Tess, Sebastian och en vänn till Tessan som var på besök. Lina och Alexander följde också med. Det var roligt men en aning dyrt! Dock är det bara för att där jag spelat har det varit väldigt billigt och gratis nu och då. 70 kr för en timme är inte helt fel pris ändå.
Till en början gick det bra men halkade efter lite. Kan skylla på att det bara var jag som fick till nästan omöjliga spärrar därför inte plockade poäng. Alexander vann det hela med en poäng över Lina. Tess, Sebastian och Ello kom där i mitten.

Efter bowlingen gick Lina, Alex och jag ut. Vi mötte upp Camilla som redan var på plats. Efter ett tag drog vi vidare på Pipes där några andra höll hus. Var väl mysigt där men Camilla och jag var väl inte sådär jätteimponerad. Vi gillade dock speglarna på toan. Efter ett tag där så drog vi tillbaka till första stället där det var mera drag. Vi garvade dock halft ihäl oss, kul hade vi med andra ord!

Aditi och jag var riktigt duktiga idag med att räkna matte. Vi tog oss riktigt långt. Var väl några saker vi inte fattade men vi ska bestämma träff med Emma någon kväll så att vi kan få hjälp med det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0