Skapande bild

Har varit väldigt dött här ett tag. Har inte tagit mig orken till att skriva, plus att jag gjort en massa annat roligt.
Går ju som sagt skapande bild och detta moment håller vi på med landart. Känns ganska flummigt men jättekul har det vart. Idag så fixade vi en presentation av det hela med bilder vi tagit. Tog en jäkla tid innan vi kunde bestämma oss för vilka bilder vi skulle använda oss av. Det var ju så många bra!

Till helgen blir det att fara å bowla med några bekanta. Ska bli grymt kul för nu var det ett tag sen jag var i en bowlinghall! Efter turneringen så ska vi ta oss ut någon stans. H tycker att vi ska dra på Socialize för de skulle ha något jippo där. Kan ju bli roligt iaf. Ska höra vad de andra tycker.

Ne nu ska ja se till tvätten så jag kommer iväg någon gång så Alex och jag kan käka lite.

     
Lite av vad vi hållit på med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0