Soon... spoon

Ska åka hem denna helgen också. Var hemma förra helgen också. Men det var för att jag fick jobba lite.
Ursprungligen var det bara tänkt att jag skulle hem för att bli firad eftersom detta året fyller jag på en måndag. Men chefen ringde och frågade om jag kunde jobba lördag, och vist kunde jag det alltid. Lite klirr i kassan för en fattig student är aldrig fel! Woho.

Införskaffade mig en ny vinterjacka förra torsdagen plus en snodig väska på second hand. Pappas fina komentar till det: Nog är det väl märkligt att ungen har hela Umeå att shoppa i men hon sätter sprätt på pengarna när hon kommer hem. (inte ett ordagrant citat detta)
Ska lägga upp en bild på det här jag tagit mig orken till det. Är en jäkla häftig färg på jackan. Mormor gillade den inte till en början men efter hon vant sig bidde det bra.

Lilla Alexander ska följa med denna helgen och får roa sig på engen hand när jag ska jobba. Det blir dock inte några problem då mors-farsan ska upp på Arjeplogsmarknaden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0