Sir Lancelot och Haloween

Var på stan tidigare i veckan med Tess och Camilla. Vi gick en tvärt till Konstnärschoppen. Vi fyndade lite allt möjligt smått och gott där. Jag fick mig bla ett par nya stopfers i diverse storlekar. Självklart så ville jag ju rita när jag kom hem så jag kunde använda dem.
Pga lack of inspiration så sa lilla Alex att jag skulle göra en riddare. Trots att jag klagade på bilden hela tiden medan jag gjorde den så blev jag förvånadsvärt nöjd med slutresultatet!

Ska in till stan med Camilla i dag för att fika lite med Tess på hennes jobb för underhålning. Plus att de hade ascoola vampyrtänder där som jag ska köpa till min outfit. Sen ska vi leka makeup artist och frisörer på varandra.
Astaggad! Det är ju hur kul som helst att spöka ut sig.




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0