The Studio

Idag så lekte Camilla x2 och jag modeller. Camilla hade fått ett erbjudande att ta med sig några vänner till The Studio. Där fixar de sminket och håret (volym, lockat eller plattat) sen fick man stå modell. Var skönt att bli sminkad och så men var inte direkt jättenöjd över bilderna. Var dock väldigt kul!
De tog 60 bilder på en och sen var det bara att välja ut de man ville ha. Jag hamnade på 10 st bilder av dessa 60 och var relativt snabb att välja ut dem. Nu vill jag verkligen ha mig en kamera så jag kan ta mina egna bilder!

Igår var jag uppe till Mariehem för att umgås med Malin och Conny. Magmusklerna fick jobba iaf för vi skrattade gott ganska mycket. Ja i alla fall Malin och jag pga att vi gjorde så att Conny förlorade på kortspel efter en uppbyggd förhoppning om att han skulle klara det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0