Silent language

Nu var det dags för temaarbete eller projektarbete om man så vill.
Tänkte att jag skulle göra en stor tavla i akryl på duk. Akrylfärgen för att den torkar fortare så kanske man blir färdig med den någon gång.
Motivet tänkte jag skulle vara en massa folk på t.e.x ett torg eller liknade. Dock så skall det vara mer som siluetter av folk för att jag ska försöka gestalta diverse kroppshållningar/kroppsspråk.
Vi använder oss mycket av kroppen när vi talar och så men man kanske inte tänker på det, tanken med det är att öppna folks ögon för "det tysta språket" vi faktiskt använder oss av.

Storleken på duken vet jag inte riktigt, ska se hur stora de har på chlaes ohlsson. Annars får jag lyssna på läraren och spänna på en bresänning (stavning?) på en egengjord ram och grunda den. Läraren har lite storhetsvansinne på sådana saker, då menar jag inte på något dåligt sätt så ni inte tar det fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0