Lasagne

Gick med Alexander till Ica Maxi igår för att storhandla lite. Fick med oss en hel del mat hem ändå. Sen tackar jag bussbolagen som fixat att bussarna går ifrån Strömpilen nu! Annars hade vi inte gått dit, var jättekallt igår och så även idag. Kan dock inte delge er med en fin temperatur då vi inte har någon termometer.

Inhandlade de ingridienser som fattades sen gjorde jag go lasagnen. Ska göra mer ostsås nästa gång för det blev nästan lite tyvärr. Man lär sig ju med tiden. Alexander tyckte då den var god iaf för han snörde väl i sig halva plåten själv skulle jag tro (20 x 30 x 10).

Kommentarer
Postat av: elmo

@)-`-,---



Halloj! Vart hade du valt att åka om du vann 40 000 att resa för? Kommentera gärna mitt blogginlägg med ditt svar.



Vill du att det blir verklighet kan du tävla på http://goo.gl/Ho7RY



Kolla gärna videon på min blogg!

2010-11-30 @ 22:54:32
URL: http://hurmanvinner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0