Helgen som sådan

Har varit en mycket trevlig helg denna helgen. En vänn från Gargnäs kom ned till Umeå från Skellefteå för att vara med oss. Systers karl kom också ned denna helgen. Blev lite fullt hus så att säga. Men det finns plats för vänner och bekanta! Fredagkväll blev det att se på bio. Tobias följde med Alexander och mig för att se Due date. En rolig och konstig film på sina ställen men det var inte något som drog ned på filmkvaliteten.

Lördag så åkte vi ned till stan och kollade runt lite. Blev inget inhandlat för min del men Alexander inhandlade en skjorta, med lite råd från mig och Hanna. Vi gick ut senare på kvällen på Sosialize. Fick hjälpa till lite i insläppet när jag stod och babblade. En trevlig kväll blev det där med i goda vänners lag plus alla andra fylletrattar. Åt lit met på frasses innan vi åkte hem och somnade så sött på våra kuddar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0