Hängiven Student

Började kl 10.30 idag, var självklart på skolan i tid men inte hittade jag mina klasskamrater. Trots att jag var vid den utsatta salen kan det ju hända att man får byta lokal. Ringde till en av minna vänner och frågade var tusan alla var. Tydligen så hade jag skrivit lite fel i mitt chema dagen innan när vi diskuterade om vilken tid vi skulle börja. Det var i morgon vi skulle börja senare och denna dagen skulle vi vara lediga. Insåg detta snabbt och gick hem och på ica.

Har även hängt upp bilderna jag talade om på skolan. De hänger nu i korridoren så alla kan se dem. Blev riktigt nöjd med slutresultatet trots att jag fick måla om en av dem helt, det var det värt. För en gångs skull kan jag nog hänga upp något på väggen som jag gjort själv.


Kommentarer
Postat av: terese

fan vad duktig du är!!!

lär mig master!

2010-11-17 @ 11:39:47
URL: http://tereseaxenbrant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0