Ååå nu är det julklappshandel igen

Kära syster skulle ned på stan för att handla lite julklappar idag så hon hörde om jag skulle med. Inte var jag sen att följa med, hade ju trots allt försökt komma på vad jag ska ge folk igår. För ovanlighetens skull är det inte farsgubben som är svår att hitta present åt i år, han har bytt plats med kära Alexander. Varför är killar så svåra för? Hittade iaf lite presenter så några har jag ju gjort bort.

Hittade även en liten sak åt mig själv, en palett från Viva la Diva med en massa olika skuggor. Kul att kunna variera sig lite. Plus att de skimmrar ganska mycket så det är perfekt när man ska vara lite mer glamourus! Hihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0