Valborg

På dagen skulle jag ju städa men det gick inte så bra. Hann med att rensa garderoben så det finns lite mera plats i den. Lillasyrran fick välja och vraka mellan allt som jag inte ville ha kvar. Fyllde en hel svart sopsäck med kläder som får gå till bättre behövande.

När andra syster kom hem så fick vi en inbjudan om att det bara var att byta kläder och komma över till byn och käka grillat. Gott som attsingen var det! Vi var en hel hög som åt och hade kul. Fick min lilla nubbe spetsad med broccoli där ett tag men det gick bara bra ändå :P
Värden för hela kalaset hade hittat en perfekt killingsäng som syster och jag skulle få sova i tydligen. Fick se den omtalade sängen och bröt ut i skratt. Det var en gammal barnsäng man kunde dra isär och där sa dem att vi skulle sova skavfötters (huvudet på var sin ände av sängen)

Tydligen så skulle det inte bli någon majbrasa så vi gjorde vår egen med en massa kartonger och kvistar. Var ett rent äventyr bara att ta sig till den. En massa lössnö som man bara sjönk ned i. Fick dock en liten räddare i nöden som bar mig på hans axlar en bit.

Summa sumarum så hade jag otroligt kul!
För dem som inte förstod vad jag menade med killing så är det ett ord de använder för mig och min syster. Haha

    

   
Min räddare i nöden ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0