Sol

Ännu en dag med sol, det gillar vi. På Tv-n sa de att det skulle regnat i torsdags men det gjorde det inte och lika glada är vi för det. Terese, Emma och jag tänkte fara ut till Holmsund igår för att ligga på stranden och gassa oss under pluggande. Dock så var det inte helt perfekt väder så vi solade på Tereses gräsmatta istället. Vi gick ned på strömpilsplatsen och kikade lite och hittade en perfekt plats att sola på.

Idag har jag bara latat mig och legat ute medan jag läst lite articklar som hör till kursliteraturen och lite färg verkar jag ha fått. Funderar på att gå på Ica och slänga några kartonger mm och unna mig lite glass.

Fick ett mms av mamma i morse och hej bara vad mycket vatten de har hemma. It´s 1995 all over again.
Fick även veta att de från Disp skulle skicka om sprayen jag vunnit efter en massa tjafs. Då blev jag lite glad eftersom de på DHL sa att jag hämtat ut den men de hade jag sannerligen inte.



Emma kunde inte stå emot frestelsen att gå på vattenfallet.


Träden som ni ser i bakgrunden står vid den egentliga strandkanten så ni kan ju bara tänka er hur mycket sjön har flött (svällt).




Kommentarer
Postat av: Mammsen

Nu har du fått till sidan så texten är normal :) Jo nog är det vatten men inte som 1995, dock lite högre vattenstånd än 2008.

Ska skicka ny bild så du får se hur det ser ut ikväll.

2010-05-24 @ 10:40:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0