Små människor är härliga

Hittade åt en vän från Adak igår. Blev lite förvånad att jag såg henne i Umeå! Hon blev lika förvånad att se mig för hon hade helt missat att jag börjat på Universitetet.
Följde med henne till lähenheten hon bode i under tiden hon är här för de skulle ha party. Jag hakade dock bara med för att vara trevlig. De var lite fundersam om det skulle bli något party eller inte för de hittade inte festen som man säger. Vi viste av två fester men det var i vardera hemby, dvs Gargnäs och Adak så de hjälpte ju inte mycket. Kom iaf en hel hög med folk dit tillslut.

Fick en liten vänn då och då menar jag en liten vänn. Vi kom fram till att vi är ju lika små! Såg det inte först när vi satt ned men en kille började diskutera om vem som var minst så vi var ju tvugna att mäta. Visade sig att vi fick en delad förstaplast i "korthet" av vi som var där. Kul var det iaf!

Hittade inte det jag sökte tyvärr för alla bikinis satt konstigt och fanns inte någon som var fin! Affärerna har inte fått in allt än men när de får det då ni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0