Så varmt att glassen svettas.

Har varit en strålande fin dag idag! Solen har värmt på som tusan, några har redan hunnit bränna sig medan andra fått en svag bonnbränna på benen. Emma upptäckte det så snällt på mina ben och skrattade gott åt det.
Hade tagit på mig helt fel kläder för att vara ute. Vi åkte på skolan och pluggade ute på gräsmattan. Jag hade tagit mina svarta höga skor, ingen bra idé! Fick åka in till stan och inhandla fina ballerina. Har ändå sökt efter ett par och nu hittade jag till ockmed två par. Ett par med en liten kilklack och ett par vanliga låga. Skönt att fötterna fick andas, bytte direkt när jag kom ut ur butiken.

Hittade även en bikini tillslut. Nöjd blev jag för det. Inhandlade även ett linne till en lite otålig person, du vet vem du är ;) och bara för att jag vet att du vill titta in här och se skönheten väntar jag med att lägga upp den till i morgon. Yes I´m evil.

     

Kommentarer
Postat av: Anonym

men din filur.... jag måste få se den så idag måste du llägga upp den :D

2010-05-19 @ 07:55:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0