Hemma!

Det är sååå skönt att vara hemma någon gång i sänder. Slipper allt i lägenheten men dock inte allt skolarbete. Håller på med en enskild uppgift som ska in på måndag. Det resulterar i att jag sitter och läser engelska vetenskapliga articklar idag, inte kul. Ikväll tänkte jag ta en paus från det och umgås med Cecilia, får se vad vi hittar på. Vi ska även dra ihop ett gäng som ska sova i GK stugan någon kväll. Måste ju göras då vi brukar gjort det andra år. Mysigt!

Mamma, pappa och lillsyrran åkte till Arjeplog för ett tag sen för att hälsa på farbror som nyss blivigt pappa. Valde att vara hemma för att plugga, duktiga jag. Syrran och en vänn åkte till Adak kl 10 i morse så jag är helt själv hemma. Ganska skönt med tanke på att jag nästan aldrig är själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0