Håll igång

Nu får man pusta ut. Har varit fullt ös i helgen. Ska inte klaga för det har varit jättekul!
Blev chaffis i lördags till Hemavan åt nåra tomtar i byn. Träffade "lillebror" som jag inte sett på hur länge som helst! Var jättekul att se honom, dock inte lika kul när han drog ned mig i dansgolvet som var överfyllt med skum. Blev jätteblöt, geggig och kladdig.

Att ta sig hemmåt var en stor bedrift. Vi var inte hemma förrän kl 08.00 - 09.00 på morgonen. Som tur var hade jag tagit en liten powernap. Tog en rejäl tupplur när jag väl kom hem. Fick iaf fika av killen som försåg oss med bil.

Om någon undrar så ser Hemavan ut såhär kl 04.00 på morgonen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0