Winner!

Nu är jag en glad flicka idag. Jag vann nämligen i Disps tävling på Facebook! De lottade ut stylin dust till den som hade bästa motiveringen till varför just den personen skulle vinna. Av alla 173 deltagande så var jag en bland 10 st som hade en bra motivering.
Min löd som sådan:
Jag vill vinna den här produkten, för att jag har provat alla möjliga hårprodukter för att få lite volym i mitt annars så tunga livlösa hår. Vissa har fungerat bättre än andra. Dock så blir mitt hår genast flottigt när jag har i någon typ av gel eller liknande! Det enda som fungerar i nuläget är tupering och spray men det nöter så fruktansvärt på håret. Skulle gärna vilja ha en bra produkt som ger volym och utan att håret blir flottigt och slitet direkt.

Det gäller att kunna formulera sig, det kommer man långt på! hihi.


Ska fortsätta med att plugga nu och vänta på att Malin ringer så ska jag dra med henne ut en sväng. Ikväll blir det mys med två goda vänner som kommer på besök. Vi planerade att laga något tillsamman och sedan kl 6 se Tim Burtons, Alice i underlandet i 3D. Känns som en väldigt trevlig kväll är väntad i goda vänners lag.



Kommentarer
Postat av: Kikki

grattiis :)

2010-03-13 @ 14:49:33
URL: http://anencefali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0