Tenta, dugga och arbeten

Som rubriken beskriver är det typ det enda som min skola/liv består av nu. Har omtenta på kemin på måndag, hade lite genomgång med Roger idag om det för att få vissa saker klarlagda.
Fick även bekräftelse om att jag klarat C delen på näringsläran. När jag skriver bekräftelse så menar jag att jag faktiskt kände på mig att den delen hade jag som i en liten ask. Så nu är det kemin som ska betas av.

Har tränat till duggan med Josefin, Lotta och Malin idag när lektionen vi skulle ha blev inställd pga snöoväder i södra Sverige. De som skulle hålla i föreläsningen var nämligen fast på flygplatsen. Så nu kan jag fler ord än innan iaf. Lärde mig vissa ord bara för att en annan tjej inte kunde dem och sa fel på dem varenda gång. Det lönar sig att vara flera stycken när man pluggar!

Det är en massa grupparbeten just nu så jag blir bara förvirrad av alla grupper och vad vi ska göra och med vilka. Tur iaf att jag är med Malin i nästan alla grupper, det underlättar faktiskt.



Svar på komentar på förra inlägget: Ja det är det verkligen! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0