Stan med syster

Följde med syrran på stan idag för att hon inte skulle villa bort sig bland alla butiker. Vi började med att gå på skoaffären Company. Där var det 25% rea på reapriset. Kollade runt på några skor och fastän jag inte skulle köpa något så fastnade jag för ett par. Köpte dem för att jag inte kunde hålla mig, är ju ganska kräsen på hur de sa se ut, dessutom så fick jag dem för 370 kr när de kostat 700 kr!

Vi avancerade vidare på diverse klädaffärer men det blev inte handlat på någon utom Gina Tricot. Köpte mig ett par jeansleggings till men svarta denna gången. Syrran hittade diverse saker bla ett bälte. Såg att de hade sänkt priset på en tröja jag köpte med en hundralapp så nu kostade dem bara 49 kr. Lite irriterande men kan ju inte göra någor åt det nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0