Palt och kroppkakor

Pappa nu behöver du inte tjata om att iaf jag ska lära mig att göra palt för det har jag gjort idag. Hjälpte även Malin med hennes kroppkakor. Så nu vet jag det med. Och ja de blev ätliga, de gick åt väldans fort. Till och med folket från sydligare delar av landet uppskattade dem även.

Ringde idag om att få byta tid hos Ortodonti för mitt avskaffande av tandställningen. Det krockade en "aning" med en labb vi ska ha då. Vill inte hoppa över labben för att göra om den om ett halvår. Kändes lite betungande.

Resten av denna dag så ska jag plugga, diska bort berget i köket och gå med sopor. Sen ska jag slappa lite också innan sängen skriker på en.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0