Norrmejerier

I dag så var vi ju som sagt på Norrmejerier på studiebesök. Var väl inte det mest spännande man gjort men det var helt okej. Efter rundturen så fick vi smaka på ost sen så fick vi en bakhanduk (eller ett diplom som guiden sa) med texten: Jag är en norrländsk hjälte. Vi fick även en pin/kylskåpsmagnet som jag velat ha tidigare men varit slut i butiken när jag ska handla mjölk för att få en, men nu har jag en!

Fick även ett sms-avi om att jag skulle hämta ut ett paket på DHL. Det var styling dustet jag vann från disp som fanns i det. Kan bara konstatera att jag tänker inte beställa något som kommer dit för att hämta ut det. Stället låg ju nästan i världens ände! Dessutom så var väl int vädret det roligaste att gå i, motvind hela vägen hem. Men jag tog mig hem helskinnad och ett paket i handen. Som förövrigt var i det största laget.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0