Long time

Nu hoppas jag att datorn inte kronglar någe mer! Blir trött på att ingenting ska fungera när man behöver den mest. Jag kan inte skicka in något skolarbete eller ta reda på vad som ska hända på skolan om inte internet är tillgängligt. Så irriterande!

Men nu till något roligare! Inhandlade en skohylla igår när vi var ett gäng tjejer som åkte ivär upp på Ersboda. Skohyllan går att ha under hatthyllan om man är VÄLDIGT försiktig med att öppna och stännga toalettdörren. Det var verkligen på millimetern att den gick dit! Ville dock inte riskera att jag pajar den så hyllan får stå på motsatta väggen. Kan ge er några bilder senare.

Trode aldrig heller att jag skulle vinna på Disps nya tävling som de anordnade men se de gjorde jag! Blev ganska glad då. Det förgyllde min vardag lite för jag har inte varit på något bra humör idag kan jag lova! Håller på att städa lägenheten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0