Limousin


Hade ingen skola idag, skönt med sovmorgon även om jag tänkte kliva upp som på en vanlig morgon. Det blev inte riktigt så men nu kan jag ju inte göra något åt saken. Har gjort lite skolarbete ändå. Höll på med en massa frågor vi brukar få på labbarna. Känns som om att dem är en liten utgångspungt till tentan.

Viktor försökte få upp mig i morse men det gick inte så bra. Den här gången var det hans tur att få stiga upp medan jag låg kvar och sussade. Han får ju taxi till skolan nu när han har gipsat ben men denna morgon blev det ingen taxi, det blev en limousinfärd dit i stället. Är väl inte direkt fel. Det vill jag också ha någon gång!

Kommentarer
Postat av: signelindgren

men du, vadå lyx :O

2010-03-15 @ 21:45:51
URL: http://signelindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0