Jag glömde

Igår när vi var uppe på Ersboda så gick vi förbi en outletbutik som skulle lägga ned, delvis väldig rea på varorna. Vi gick in för att de vad de hadde för kul. Vissa saker var väl mindre kul att kolla på men jag fyndade ändå en mössa för 50 kronor! Den är brun men de kanske inte riktigt syns på bilden.
När jag skulle åka till Malin på morgonen så fick jag vänta på bussen ett tag på Vasaplan. Jag tänkte gå in och värma mig inne på Kungspasagen och vad ser jag då? Jo ett jättesnyggt bälte inne på Nicole. Har sökt som ett djur efter ett lämpligt midjebälte med resår eller gummiband då jag inte kan hitta det JÄTTESNYGGA jag lånade/snodde av mamma. Det har jag förlagt när jag kom hem efter en shoppingtur med mormor, buhu! Har som sagt inte hittat ett som jag tycker om för jag är väldigt kräsen på vissa saker. Detta gillade jag dock, och ett STORT pluss är att det inte har något glitter på sig what so ever! Det är lagomt brett också. Me like :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0