Hej omvärlden!

Har återfått internet efter en tids avskiljdhet från yttervärlden. Har dock inte varit någon brådska med att få internet men man blir ju lite avskärmad om vad som händer.

Fick även veta av mammsen igår att jag inte längre bor på Box 24. Numera bor jag på Jonsudden 17 av någon anledning. Komunen har ändrat i systemet lite. Det är lite taskigt, här har jag gått och lärt mig att jag bor på Box 24 i arton år sen så ändrar de min hemadress. Fick iaf behålla Jonsudden ;)

Har även ritat klart ängeln till Camilla. Ska lägga upp bilden här sen efter att hon har förevigat den, om hon ska göra det. Ingen förpeek här inte! Så ni som är inresserade får snällt vänta med det.

Var med Malin och Nina uppe på Ersboda för att gå på "Coopen" och handla mat. Fick ihop till två tunga kassar med mat. Men då lider jag iaf inte av matbrist. Var lite tungt att gå med dem men är man liten och stark så går det, haha!
Ska styckfrysa köttfärsen nu så jag inte behöver ta en hel stor förpakning till att tina. Blir lite mycket att äta då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0