Gottegris

Syster och jag skulle åka till busstationen i morse för att hon skulle ta bussen som gick kl 06.00. Men det blev så olyckligt att den blev missad, inte för att vi inte klev upp. Vi hade kollat om det gick en lokalbuss så tidigt och det gjorde det, iaf i teorin men inte på morgonen så det blev att gå hem igen.

Nu så väntar vi på att våran chokladmousse som vi gjort ska bli klar. Blev så himla sugen på det idag! Fick vispa grädden för hand men det gick bra. Sist jag vispade grädden tog det lååång tid men då hade jag mer än ett paket som skulle vispas. Dock så säger jag bara: Skam den som ger sig!

Blev även klar med bilden jag hållit på att rita till min kära klasskamrat. Hoppas bara att han blir nöjd med den, det blev jag iaf och det är ju bra. Han får göra ändringar på den om han inte gillar den men det är iaf en grund. Ska fråga om jag kan lägga upp en bild här sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0