Whatata

Det är sommar på kalendern men inte på vädret. Man blir lite deprimerad faktiskt. Är egentligen ingen idé att beklaga sig över vädret eftersom det inte kommer att bli mirakulöst bättre för det. Men ibland känns det ju bättre att göra det.

Varför kan man inte ha lite bättre fantasi? När man var liten kunde man ju hitta på allt möjligt. När jag rensade några lådor på min byro hittade jag gamla bilder sen skoltiden. Tänk dock att detta var i årkurs 8. Fantasin på de bilderna var ändå bättre än vad jag har nu. Suck!
Sen ser man ganska tydligt vad man var intresserad av att rita. Hade en period då jag nästan bara ritade händer.
Bilderna är tagna med mobilen, därav den dåliga kvaliten.


Text skiven av mig! : Man tror att lyckan är nära men det var bara en falsk förhoppning som bytt skepnad.




Tecknet i bollen är vågen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka fina bilder! Tentan ligger ute :)

2010-06-22 @ 13:31:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0