Sommarens första bilbingo!

Igår blev det bilbingo för fulla muggar. Vi var ett litet gäng på 4 pers som åkte iväg. Nina den lurken köpte tre ordinarie lotter men fick fyra. Jag fick sitta och fylla i en av dem för hon hann inte med annars. Den kunde ha fört tur med sig men ikket. Var nära flera gånger men det ville sig inte. Vi fick en höjdarplats mitt framför bingoköpet och utropet.
Tobias fick en bingo men vi i framsätet fattade typ inte det för han sa "Bingo" så tyst. Det var först när Camilla börja skrika tuta! Som vi förstod det. Både när Tobias och jag fick bingo så sade utroparen att det var i den lilla röda bilen här framme som tutat. Vi kammade hem 100 riksdaler var.

Katten är inte nådigt sällskapssjuk nu. Hon ska sitta mitt i knät, helst på tangenbordet. Har föst undan henne några gånger. Men nu har hon sneekat sig i knät. Haha såg lite roligt ut, hon gjorde någon form av masken tror jag.


Verkar som att det inte går att ladda upp några bilder nu så jag får ta det efter jag jobbat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0