Purket väder

Så typiskt att regnet ska stå som spön i backen. Tänkte ut och springa med min lilla kusin idag men icket. Tror han blev lite besviken. Vi har pratat om det i vinter dessutom, att vi ska ut ochspringa. Helst en tävling (från hans sida) till korsningen. Den sträckan är på 3 km så i får väl se.

Ska och jobba kväll idag men om vädret ser ut som det gör skippar jag cykeln och tar bilen istället. Måste förbi hos vår distriktsköterska med några papper också så jag får min delegation också. Ska även ta ut pengar inför morgondagen då det är bilbingo som gäller! Är heltaggad på det faktiskt, låter lite tantigt jag vet men det är svinkul av någon anledning haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0