Kryp

Har fortsatt med min rensning, kom inte så långt med det igår. Har iaf fått undan lite mer och lovat bort några barnkläder jag använde när jag var liten som var i garderoben.
Rodde över åt byn för att inhandla lite tobak (illa illa) och en avokado. Tack vare den lilla båtturen har jag nu fått blåsor i händerna men huden måste ju nötas in någon gång efter vinterns bravader.

Var även ute och sprang vilket jag inte gjort sen förra sommaren, gusse namn va lat man är! Men kondisen sitter i, sprang ändå längre (utan att stanna) än vad jag brukar göra medan jag tränar. Blev lite stolt då, det börjar ju bra i alla fall. Sprang nästan till Jankes jäla och ni som vet hur vägen går vet hur långt det är dit.

Efter maten fick jag krypa in under mormors bro för att hon tappat nyckeln dit under. Innan jag fick hämta den letade hon åt ett munskydd pga dammet som ev kunde yra upp. Under den korta tiden det tog att krypa dit in och ut fick jag ungefär 10 myggbett. Kändes nästan som det iaf. En massa var det då. Hatar mygg men det är bara att stå ut med dem.

Ni måste bara lyssna på detta! Det är jättekul. De läser upp ett vandringsmail om hunden och kattens dagbok på rix fm. Garvar ihjäl mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0