Inskolad

Hade inskolning idag som personlig assistent. Var inte så mycket att hålla reda på som när jag var det förra sommaren på ett annat ställe. Riktigt trevligt var det. Dagen började iaf bra, det första jag fick var en kram av brukaren (personen jag hjälper) så det var kul. Sen är det ju altid lite trevligt att man vet vem det är sedan innan. Ska börja jobba på riktigt måndag kväll. Måste bara läsa igeonom några papper för delegationen om att ge medicin och skriva under dem sen är jag fit for fight!

Ska fixa några saker här hemma innan det bär iväg till Umeå en andra gång för att ställa till i lägenheten. Denna gången följer mamma och Camilla med också. Ska sova där inatt för att spara lite tid iaf eftersom det egentligen var i morgon vi skulle dit men det är ju lika bra att åka ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0