Fint

Hann ut och kuta med min kusin igår, vädret lättade då jag skulle gå med slasken så vi tog det då. Gick väldigt smidigt. Vi sprang samma sträcka som jag gjort innan. Åkte på jobbet där vid halv 4. Blev dock inte kvar där riktigt till kl 20.00 eftersom det inte riktigt fanns något att göra.
Åkte över med båten till byn en stund och just som vi var på väg tillbaka kom det enregnskur. Hann iaf in innan det värsta regnet kom.

Idag skiner solen och är fint. Längtar mest bara till ikväll då det är bilbino som gäller. Några vänner från Storuman skulle också åka dit så det blir att säga hej till dem.
Tror att mamma kör med någon form av dubbelmoral. Så fort jag börjar prata mat slår hon och syrran dövörat till och säger: "Nu börjar hon igen"
Ändå vill hon att jag ska laga maten idag. Blir lite irriterad när de håller på så, ändå frågar dem en massa. Ska sluta svara dem tror jag, så får de ta reda på det själv nästa gång. Ne ska umgås med kusinen nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0