Dammigt värre

Håller på att rensa lådor och skåp på det jag äger. Eller håller iaf på att ta bort mycket av det som finns där så det finns plats till mer bråte. Fast jag vill inte ha mer bråte eftersom det blir så jobbigt med det. Har alldeles för mycket saker har jag komit fram till. Man använder inte ens hälften men man har det ändå där och skräpar. Måste rycka upp mig och våga slänga bråten!

Har lovat bort några böcker till Bea redan så jag blir av med dem iaf. Har ändå några kvar om det finns någon som känner för att läsa får ni ta dem. Har även några akvarellfärger jag inte använder och något akvarellblock som någon kan få ta över om ni känner för det. Eller letar ni efter något annat kan ni ju hojta till, kanske det ligger i mina lådor och skräpar så ni kan ta det?

Ne nu måste jag fortsätta med det och få katthårsallergi. Måste tvätta av mig sen också.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0