Bulls eye

Hatar verkligen de riktigt små åten (samlingsnamn för mygg/knott på bondska)! Mygg är otrevliga, brämsar och spyflugor är äckliga men de små rackarna som flyger i stim i ögonhöjd är värst. Cyklade hem från jobbet och kisade lite nu och då efter vägen för de små sakerna fanns lite över allt. Det gick jättebra tills jag nästan var hemma. Kom självklart in i ett av dessa stim av små saker man känner att man cyklar in i men inte ser. Var inte tillräckligt snabb på att kisa så jag får en rackare rakt in i ögat. Fick inte ut den förrän jag stannade hos mormor med posten. Fy tysan säger jag bara.



Sometimes it's hard to get around, and then you have to rest


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0