Fotbollsräka

Selade fotboll med ett gäng från Gargnäs igår. Var småjobbigt eftersom vi var ganska få den här gången. Vi blev 4 st på vardera lag. Precis som när vi var små fick jag och Camilla välja lag eftersom det skulle bli mer rättvist fördelat. Det är väl en av fördelarna med att va tvillingar, man behöver inte vara rädd att bli vald sist.
 
Petade in 3 st mål för vårt lag men kunde ha gjort fler. Shabblade med mina fötter och sköt sneda skott som fasen. Irriterande var det iaf. En av herrarna på det andra laget sa att jag alltid tog bollen av honom, det var som en liten räka sprang förbi. Skrattade ganska gott åt det uttalandet.
Tydligen så går sneda skott i släkten också, min kusin sköt på frimål men missade. Precis som jag gjorde någon minut efter, och åt samma håll dessutom.

Det var riktigt roligt iaf men intensivt. Spelade utan vila och det känns i kroppen idag att det var länge sedan man selade fotboll. Haha men det är sådant man får ta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0